اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

استان آذربایجانغربی،سردشت،خ هیروشیما،جنب اداره مالیات

اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

استان آذربایجانغربی،سردشت،خ هیروشیما،جنب اداره مالیات

اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

پیامبر صلى الله علیه وآله:
إذا ماتَ الإنسانُ انقَطَعَ عَمَلُهُ إلّا مِن ثَلاثٍ: إلّا مِن صَدَقَةٍ جاریَةٍ أو عِلمٍ یُنتَفَعُ بِهِ أو وَلَدٍ صالِحٍ یَدعُو لَهُ؛ (2)
با مرگ انسان، رشته عملش قطع می شود، مگر از سه چیز:
صدقه جارى (وماندگار)، دانشى که مردم از آن بهره ‏مند شوند، و فرزند نیکوکارى که برایش دعا کند.

👤 رحمان شمسی 💐

گشایش نمایشگاه قرآن و نماز در سردشت

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ق.ظ

کارکنان اوقاف سردشت - رحمان شمسی .

  

رحمان شمسی در آیین افتتاح نمایشگاه قرآن و نماز گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته قرآن و با توجه به غربت قرآن در عصر حاضر ارتباط بیشتر خیرین و فعالان و در نهایت، تسهیل آموزش و فهم قرآنی با راهکارها و طرح های خلاقانه برگزار شد.

وی افزود: آشنایی جوانان و نوجوان با قرآن و معارف و تبلیغ، ترویج و تجدید میثاق با کتاب آسمانی، پیوند و هم افزایی بیشتر ادارات و دستگاه های مرتبط با فعالیت های قرآنی، برقراری ارتباط بین فعالیت های قرآنی و هنر و هنرمندان و نیز شاداب سازی چنین برنامه هایی، از اهداف مهم برپایی نمایشگاه در این هفته هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت اظهار کرد: در این نمایشگاه سه هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف مذهبی، اخلاقی، احکام، کودکان و نوجوانان و مسائل روز، 800 بروشور چاپ شده از احادیث نبی مکرم اسلام (ص)، 300 سی دی و برنامه نرم افزاری با بیش از 20موضوع عرضه می شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 40 پوستر با موضوع آشتی با خدا و نگین خلقت به دید علاقمندان گذاشته شده و همچنین اکران 5 فیلم، برگزاری جنگ شادی و مسابقات قرآنی از دیگر برنامه های این نمایشگاه هستند.

شمسی بیان کرد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر به مدت ۱۰ روز دایر خواهد بود.