اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

استان آذربایجانغربی،سردشت،خ هیروشیما،جنب اداره مالیات

اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

استان آذربایجانغربی،سردشت،خ هیروشیما،جنب اداره مالیات

اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

پیامبر صلى الله علیه وآله:
إذا ماتَ الإنسانُ انقَطَعَ عَمَلُهُ إلّا مِن ثَلاثٍ: إلّا مِن صَدَقَةٍ جاریَةٍ أو عِلمٍ یُنتَفَعُ بِهِ أو وَلَدٍ صالِحٍ یَدعُو لَهُ؛ (2)
با مرگ انسان، رشته عملش قطع می شود، مگر از سه چیز:
صدقه جارى (وماندگار)، دانشى که مردم از آن بهره ‏مند شوند، و فرزند نیکوکارى که برایش دعا کند.

👤 رحمان شمسی 💐

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است


ششمین وقف در سردشت در سالجاری به ثبت رسید

رئیس اداره اوفاق و امور خیریه سردشت گفت: با وقف یک باب ساختمان مسکونی در یکی از روستاهای شهرستان ششمین وقف امسال به ثبت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ “رحمان شمسی” روز شنبه در گفتگو با خبرنگار بُلفَت اظهار کرد: یکی از اهالی روستای بصره از توابع بخش مرکزی شهرستان شش دانگ عرصه و اعیانی یک باب ساختمان را با نیت خانه عالم وقف روستا کرد.

رئیس اداره اوفاق و امور خیریه سردشت افزود: این ساختمان توسط واقف خیراندیش رسول قادرپور در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمبع مربع و با ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در این اداره ثبت شد.

وی با اشاره به آمار ۴ ماهه سالجاری وقف در شهرستان گفت: تاکنون تعداد ۶ وقف با نیات مسجد و خانه عالم با متراژ ۲ هزار و ۶۹۹ مترمربع و ارزش ۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در اداره اوقاف و امور خیریه سردشت ثبت شده که ۵ مورد از آنها انتفاعی و یک مورد هم منفتعی است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۲۱:۱۳



یک شنبه 31 تیرماه 1396    

رحمان شمسی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت درگفت و گو با کارشناس خبر روابط عمومی ا داره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، گفت: سردشت، در مسابقات قرآنی درسالیان گذشته، در رشته های قرائت و حفظ قرآن کریم، توانسته با کسب رتبه نخست ، افتخار آفرینی کند.

وی افزود: سردشت، در مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، با سه نفر در بخش برادران در رشته های اذان، قرائت، حفظ کل قرآن، ترتیل و حفظ پنج جزو قرآن کریم و همچنین با هفت نفر در بخش خواهران در رشته های حفظ هشت جزو قرآن، ترتیل و حفظ پنج جزء قرآن کریم، شرکت کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآنی برای ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه اسلامی، و انس با آموزه های قرآنی بسیار مفید و موثر می باشد.

شمسی با اشاره به سطح کیفی مسابقات، اذعان کرد: مسابقات از سطح کیفی مطلوبی برخوردار می باشد ولی منطقه مرزی بازرگان، به علت مسافت طولانی با جنوب آذربایجان غربی، موجب خستگی متسابقین جنوب استان گردیده است و مطمئنا در کیفیت تلاوت متسابقین تاثیر خواهد داشت .

وی عنوان کرد: هدف برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، انس جوانان و جامعه اسلامی با فرامین قرآن کریم و جاری و ساری کردن این فرامین قرآنی در زندگی روزمره می باشد.

انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۱:۱۱