اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

استان آذربایجانغربی،سردشت،خ هیروشیما،جنب اداره مالیات

اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

استان آذربایجانغربی،سردشت،خ هیروشیما،جنب اداره مالیات

اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

پیامبر صلى الله علیه وآله:
إذا ماتَ الإنسانُ انقَطَعَ عَمَلُهُ إلّا مِن ثَلاثٍ: إلّا مِن صَدَقَةٍ جاریَةٍ أو عِلمٍ یُنتَفَعُ بِهِ أو وَلَدٍ صالِحٍ یَدعُو لَهُ؛ (2)
با مرگ انسان، رشته عملش قطع می شود، مگر از سه چیز:
صدقه جارى (وماندگار)، دانشى که مردم از آن بهره ‏مند شوند، و فرزند نیکوکارى که برایش دعا کند.

👤 رحمان شمسی 💐

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

۱۰ هزار متر مربع زمین کشاورزی و یک ساختمان مسکونی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از دست متخلفان رفع تصرف و خلع ید شد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی،رییس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت: در راستای حفظ و صیانت از موقوفات، با پیگیر‌های جدی و مستمر اداره اوقاف و امورخیریه و با دستور صریح و قاطع "دادستان" شهرستان، بعد از شناسایی و احراز تخلف متصرفین با حکم قضایی اقدام به باز پس گیری ۱۰ هزار متر مربع زمین کشاورزی و یک ساختمان مسکونی از موقوفه‌خواران شد.

وی افزود: زمین کشاورزی ۱۰ هزار متر‌مربع به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در "روستای میرشیخ حیدر" توسط فردی سود جو مورد تعرض قرار گرفته و سریعاً حکم قضایی اخذ و موقوفه خلع ید شد.

رحمن شمسی تصریح کرد: یک ساختمان مسکونی نیز با زیر بنای ۱۲۰ متر مربع و به ارزش ۲ میلیارد ﷼ در داخل"شهر سردشت" توسط فردی متخلف که مانع اجرای نیت واقفه نیک اندیش شده بود حکم تخلیه صادر و ساختمان باز پس گیری شد.

وی بابیان اینکه این جدیت و برخورد قاطعانه در راستای صیانت از موقوفات انجام می‌گیرد، عنوان کرد: به هیچ کس اجازه داده نخواهد شد تا حق موقوفات را ضایع و به آن تعرض کنند.

شمسی با تاکید بر جایگاه ارزشمند سنت حسنه وقف گفت: مردم خیرخواه این شهرستان موقوفات زیادی را به جای گذاشته و این اداره بر خود لازم می‌داند که در جهت حفظ و صیانت از آن‌ها تلاش کند.

وی از مردم شهرستان خواست که با افراد سودجو که در تصرف اراضی موقوفه نقش دارند مقابله و حامی موقوفات باشند.

 


دریافت
مدت زمان: 20 ثانیه


دریافت
مدت زمان: 23 ثانیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۱۳

🔴 به هەوڵی ئیدارەی ئەوقاف و به پێی بڕیاری دادوەری، بینایەکی دەسبەسەر داگیراوی وەقفی که ببوو بە مۆڵگەی نەخۆشانی گیرۆدەی مادەی هۆشبەر وەرگیرایەوە و خاوێنکرایەوە
🔸ویدیۆ: جەمال ئیبڕاهیم زاده

 

⚖ با همت اداره اوقاف و امور خیریه و با همکاری دادستان شهرستان سردشت و حکم قضایی منزل وقفی که با سواستفاده و تعرض به پاتوق معتادان تبدیل شده بود، رفع تصرف شد
 وسایل این خانه مسکونی با حضور نیروی انتظامی و همکاری همسایه‌ها تخلیه و پلمپ شد.

🔹ویدیو: جمال ابراهیم زاده

 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 10 ثانیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۴