اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

استان آذربایجانغربی،سردشت،خ هیروشیما،جنب اداره مالیات

اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

استان آذربایجانغربی،سردشت،خ هیروشیما،جنب اداره مالیات

اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

پیامبر صلى الله علیه وآله:
إذا ماتَ الإنسانُ انقَطَعَ عَمَلُهُ إلّا مِن ثَلاثٍ: إلّا مِن صَدَقَةٍ جاریَةٍ أو عِلمٍ یُنتَفَعُ بِهِ أو وَلَدٍ صالِحٍ یَدعُو لَهُ؛ (2)
با مرگ انسان، رشته عملش قطع می شود، مگر از سه چیز:
صدقه جارى (وماندگار)، دانشى که مردم از آن بهره ‏مند شوند، و فرزند نیکوکارى که برایش دعا کند.

👤 رحمان شمسی 💐

از ۲۵ قاری و خادم قرآنی در سردشت در اجرای طرح ختم قرآن کریم این شهرستان تجلیل شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سردشت ، رحمان شمسی رییس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت در حاشیه مراسم اختتامیه تلاوت و ختم قرآن کریم این شهرستان اظهار کرد: این آیین روح بخش و معنوی از ۱۲ بهمن ماه بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شد و بعد از ۲۰ روز به پایان رسید.

🖥 فیلم گزارش خبری تجلیل از قاریان و خادمان قرآنی در حاشیه ختم قرآنی دهه فجر ۱۳۹۹

دریافت حجم: 1.73مگابایت⏳ مدت زمان: 31 ثانیه  

◀️ رحمان شمسی افزود: این برنامه ارزشمند فرهنگی با حضور ۲۲ نفر شرکت کننده برادر و خواهر و در ۲ شیفت صبح و عصر در مجتمع کانون های فرهنگی این شهرستان اجرا شد.

     وی بیان کرد: در این آیین، سه قاری شهرستانی قرآن کریم را در مدت ۲۰ روز به صورت ترتیل به صورت هر روز یک جزء و نیم تلاوت قرائت کردند.

     شمسی گفت: برنامه ختم قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با معارف و زندگینامه شهدای گرانقدر و در راستای تقویت و ارتباط تنگاتنگ با قرآن کریم برگزار شد که خادمان قرآنی این ختم را نثار روح طیبه شهدای والامقام در طول دوران انقلاب اسلامی کردند.

   شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای ۶ دهستان، ۴ شهر و ۲۷۰ روستا و سه بخش ربط، مرکزی و وزینه است.

🎥 فیلم دوم 

⏰ مدت زمان: 19 ثانیه

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۲