اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

استان آذربایجانغربی،سردشت،خ هیروشیما،جنب اداره مالیات

اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

استان آذربایجانغربی،سردشت،خ هیروشیما،جنب اداره مالیات

اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

پیامبر صلى الله علیه وآله:
إذا ماتَ الإنسانُ انقَطَعَ عَمَلُهُ إلّا مِن ثَلاثٍ: إلّا مِن صَدَقَةٍ جاریَةٍ أو عِلمٍ یُنتَفَعُ بِهِ أو وَلَدٍ صالِحٍ یَدعُو لَهُ؛ (2)
با مرگ انسان، رشته عملش قطع می شود، مگر از سه چیز:
صدقه جارى (وماندگار)، دانشى که مردم از آن بهره ‏مند شوند، و فرزند نیکوکارى که برایش دعا کند.

👤 رحمان شمسی 💐

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شمسی گفت: چهار وقف جدید به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در سامانه موقوفات سردشت ثبت شد.

 

«رحمان شمسی»، در گفتگوبا خبرنگاران اظهار کرد:  چهار وقف جدید به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در سامانه موقوفات سردشت ثبت شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت افزود: عرصه و اعیان سه باب ساختمان مسکونی به مساحت های ۱۲۹، ۸۰ و ۶۶ متر مربع در شهر جدید نلاس و دو روستای تابعه سردشت به ارزش کلی یک میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال با نیات دو خانه عالم و یک حجره طلاب وقف شدند.

شمسی گفت: همچنین یک قطعه زمین مسکونی به مساحت ۱۰۰ متر مربع به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال جهت احداث وضوخانه و سرویس بهداشتی مسجد نیز به ثبت رسید.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت با بیان اینکه شهرستان سردشت دارای ۴۳۴ موقوفه و ۷۳۵ رقبه است، ادامه داد: در مجموع چهارموقوفه جدید به ارزش یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال در سامانه موقوفات سردشت به ثبت رسیده است.
این مقام مسوول بیان کرد: سنت حسنه وقف یکی از افتخارات مکتب اسلام و نیز از موثرترین اهرم‌های اعتقادی و فرهنگی برای جبران بخشی از نیازهای مادی و معنوی جامعه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۱:۱۲