اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

استان آذربایجانغربی،سردشت،خ هیروشیما،جنب اداره مالیات

اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

استان آذربایجانغربی،سردشت،خ هیروشیما،جنب اداره مالیات

اداره اوقاف و امور خیریه سردشت

پیامبر صلى الله علیه وآله:
إذا ماتَ الإنسانُ انقَطَعَ عَمَلُهُ إلّا مِن ثَلاثٍ: إلّا مِن صَدَقَةٍ جاریَةٍ أو عِلمٍ یُنتَفَعُ بِهِ أو وَلَدٍ صالِحٍ یَدعُو لَهُ؛ (2)
با مرگ انسان، رشته عملش قطع می شود، مگر از سه چیز:
صدقه جارى (وماندگار)، دانشى که مردم از آن بهره ‏مند شوند، و فرزند نیکوکارى که برایش دعا کند.

👤 رحمان شمسی 💐

2800 نفر در طرح تربیت قرآن در سردشت ثبت کردند

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵ ب.ظ
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت: از ابتدای آغاز اجرای طرح تربیت حافظان قرآن، دو هزار و 800 نفر در سردشت ثبت نام کردند.
دوشنبه 15 آبان 1396    

به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سردشت رحمان شمسی با اشاره به وقف‌های جدید شهرستان سردشت اظهار داشت: در چند روز آینده در روستای پاراستان، دو وقف انتفاعی شامل احداث یک خانه عالم و یک مسجد به ثبت می‌رسد.

 
وی از رفع تصرف هشت موقوفه در این شهرستان خبر داد تصریح کرد: در این رابطه به این تعداد موقوفه با نیت مسجد تجاوز شده بود که پس گرفته شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت از راه‌اندازی خانه سالمندان و بی‌سرپرستان خبر داد و افزود: ظرفیت این خانه سالمندان که امروز افتتاح می‌شود 35 نفر و به ارزش ریالی دو میلیارد تومان بوده و دارای هزار متر عرصه و عیان است.

وی با اشاره به اینکه باید نیات واقفان به سمت کمک به بیماران خاص نیز هدایت شود بیان کرد: از سوی دیگر خرید جهیزیه نوعروسان، بهداشت و درمان و وقف قرآن نیز در این شهرستان مورد نیاز بوده در حالی که بیشتر نیات واقفان کمک و احداث مسجد بوده است.

شمسی با اشاره به برنامه‌های هفته وقف گفت: برگزاری نشست‌های صنفی، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری نمایشگاه وقف در سردشت و میرآباد و راه‌اندازی ایستگاه همه واقف باشیم از سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن اظهار کرد: سهمیه امسال شهرستان سردشت در این طرح 615 نفر بوده که تاکنون 511 نفر ثبت کردند و از سوی دیگر از ابتدای اجرای این طرح، دو هزار و 700 نفر ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۵